Underbart

Helt amazing väder idag alltså😍galet härligt! 

Blev en lång lunchpromenad och nu sitter vi på brom och vill inte gå in. Men jag måste väl.. stenhårt plugg väntar hela dagen lång… nu jävlart!



Haha!

Söndag blev de agilityträning i ridhuset. Gick helt underbart bra! Han är så jävla kul att köra alltså!😍

Måndag for vi till hundvis och körde agility. Där rev han betydligt mer.. Men gick bra överlag och jag insåg att vi måste jobba betydligt mer med Aet för att få så som jag vill ha det!

Tisdag vila från träning och onsdag likaså. Igår var vi till Pluto och körde lydnad. Mitt humör och kroppens välmående var inte på topp men vi lyckades ändå få till ett helt ok pass ändå. Tack vare träningskompisar och hund som får en på bättre humör❤️

Fortsatte med ställande under gång och platsliggningen. Ställandes gick bra. Ser framsteg hela tiden!👌 platsen gick åt helvette! Men men… Det kan inte alltid vara på topp. Sen tog vi även upp träningen av  läggande under gång då det är med i appellen så det är dags att fixa det nu. Men nog ska det gå!💪

Länge sen jag uppdaterade lite mer text så kände det var dags nu! 

Okey. Plugga var det…

Kommentera

