Dött här va?

Oh herregud så länge sen det blivit uppdaterat här! 😳

Men har mina själ. Första tentaperioden är nu äntligen över (!!!) dock lär de bli minst en omtenta… Men äntligen tid över till hundträning och till att leva! Helt sjukt vilken bubbla man går in i som student.. Tänk om man varit lika ambitiös genom grundskolan 😄 då hade man varit smart nu Va?😝

Nu längtar jag till snön kommer för att stanna! Shit, sa jag de där?? Men är otroligt pepp på skidor och drag nu alltså. Galet. Går ju ändå inte att köra agility nu ändå så… Dock måste nog både qid och jag få bättre kondis innan 😄de tar på kondisen att ha valp.

Förresten, vet ni?? Mackan och jag ska eventuellt fixa en helmatta i tomma rummet i källaren för att kunna köra lite pet träning inomhus i vinter! Huuuuur fantastiskt? Det är ju inte jättestort men alltid nå😃 vi tränade där igår men var för halt för vovvarna så vågade inte köra nå mycket. Men de är lätt ordnat!

Hur coolt är det inte att vi har hus med tomt numera?? Agilityplan nästa sommar är givet!! Och hur coolt är de inte att ha en kille som inte bara förstår mitt intresse utan även delar de?😘 inte På samma nördnivå för visso men ändå❤️❤️

Till nå helt annat, Grabbarna har haft ögoninflammation under förra veckan så nu längtar vi ihjäl oss till Pluto träningen i veckan!! Bara så ni vet👊😉

IMG_0235.JPG

En reaktion på ”Dött här va?

Kommentera

