Yäääh tagga

Försöker lägga upp film här. Går sådär… Både youtube och wordpress strejkar 😔

Funkar detta?

http://youtu.be/d58QqUxX4aM

Iallafall. Tävling i Gällivare fre-söndag. Är så sjukt jäkla taggad alltså!! 👊 sista pinnen tog vi i Kalmar. Alltså är de definitivt dags kan jag tycka 😉
6 starter blir de i helgen. Både qiddan och jag längtar! Tror Qid kommer tycka det är lite skönt att slippa pod en helg faktiskt. Lite ensam tid med Mami. Eller de tycker jag iallafall, ensam tid med Q ❤️hihi

Har varit mycket nu iochmed att jag börjat på universitetet denna höst. Vi har inte alls tränat så mycket sen piteåtävling som jag velat.. MEN vi har tränat både igår och idag och dagens känsla var grym!!

Nu på senaste tid har träningarna gått åt helvete. Han har slarvat med kf och slalom(!!!) Fick en sådan chock när han i tävlingssammanhang gick ur slalom för första gg.. De är så olikt han.. 😔

Men nu väljer jag att se det positivt på saken. Idag satt kf som en smäck!! Slalom ingångarna och olika byten gick super. Kunde lämna han i slalom och placera mej vid nästa hinder, kunde göra ett bakombyte trots att jag gick emot honom innan jag gick runt (har inte gått på senaste tiden)

Japp, jag väljer att se det positiva och är taggad till tårna för helgens tävling! Kommer säkert bli kallt (de är ju trots allt i Gällivare 😉) men kommer bli så mysigt! 😃👍

Nu kör vi q❤️

Kommentera

