Ett besök hos fåren

Igår var absolut sista öppna träningen hos marlene. Så himla synd😦 onsdag som har blivit vår favoritdag under denna sommaren.. Men förhoppningsvis ska de bli kurs senare. Hoppas hoppas!

Gårdagens träning gick över förväntan! Vi skulle alla köra våra pass på fälten. Jag är sjukt nervös bara av tanken att qid och jag ska vara på fältet själva med fåren. Ingen 25a som säkerhet. Första passet följde marlene med och hjälpte mej. Andra passet körde vi helt själv!😀 och vi överlevde!! Alla tre parter😉

SHIT alltså vilka framsteg vi gjort. Både jag och qid som team men även inviduellt. Att jag faktiskt kunde köra själv och lite på min hund, så jäkla coolt!! Nu är ju qid världens snällaste mot fåren och jag har svårt att se att han skulle göra något ont men ändå. Det var en stor dag igår😀 så glad!! Vi avslutade denna säsong på topp om man får vara så nöjd😀

Pod och mackan följde med och satt och tittade på. Pod skötte sej jättebra! Chockerande hur lugn han var denna gång jämfört med sist.😉 duktig puppy!

Nu väntar jag på att frida ska bli klar och sen far vi ut i skogen och tillbringar dagen där. Ikväll väntas träning ute på klubben.  Taggaa!

Kommentera

