Vilodag

Idag är en sådan där tråkig dag när qid bara får vara vovve, gå promenader och mysa för fullt. Och shiiit vad det kliar i fingrarna på mej!!! Vill träna hund NU! Gärna nyss😉

Galet trist med vilodag måste jag säga. Men välbehövligt! Imorgon blir det vallning (jippi!!!! Bli frisk madde!) Och resten av veckan kommer fokus vara på agility. Såklart. Redan på måndag börjar vår resa mot öland och kalmar! Guldagility väntar och oj vilken upplevelse det kommer bli alltså! Har inte riktigt gått in i mitt huvud ännu hur stort det faktiskt kommer bli! Helt sjukt!! Eller vad sägs om 100-200 starter i en klass? Liksom hallå, här uppe brukar vi vara cirkus 30 i vår klass! Helt gaaalet alltså!
Spännande att se hur både qid och jag klarar av dej miljön. Tror jag kommer vara den som klarar det sämst😉

Sen bor min mormor och morfar på öland så ska äntligen träffa dom. Två år sedan sist. Dom har inte ens träffat qid ens. (Så måste vara tre år sen sist) sen ska även mackan följa så kommer bli kalaskul med mini semester! Oj vad jag längtar!😀

Sen blir de ju även debut i hoppklass 2! Sjukt kul! Spännande att se om vi faktiskt fixar de eller om vi borde stannat i 1an ett tag till😉 återstår att se!

Somnar med ett leende på läpparna. Livet är fucking underbart

En reaktion på ”Vilodag

Kommentera

