Bra gĂ„rdag👍

Officiellt arbetslös.
Inte kul. SĂ„klart. Men för en kort tid Ă€r det guld. Äntligen tid för hundtrĂ€ning i den utstrĂ€ckning man vill😃

GĂ„rdagen tillbringades med Erica Ă„ vĂ„ra fyrbenta. Blev upplockad och sen bar det av mot PiteĂ„ för simning för Sane och Q. Första gĂ„ngen Q fick simma i bassĂ€ng. Han var vĂ€ldigt kritisk ibörjan, som jag trodde. Men sĂ„ fort han var i gillade han de😃đŸ’Șsuperkul!

20140506-131520.jpg

Sen for vi till djurmaggan, Ica och sen rullade vi mot LuleÄ för agilitytrÀning.
KĂ€ndes sĂ„dĂ€r helt Ă€rligt. Han gjorde rĂ€tt, jag gjorde fel. KĂ€nns som att agilitykursen kommer vĂ€ldigt lĂ€gligt innan tĂ€vlingssĂ€songen drar igĂ„ng pĂ„ allvar! Superkul och jag lĂ€ngtar ihjĂ€l mej!😃
Kul att trÀna med Erica! Mer sÄdant! Sane Àr grym!
InsĂ„g hur mycket jag inte lĂ€rt q, shame on me😊

PÄ kvÀllen blev vi avslÀppta hÀr hemma och Q gick och sov ganska direkt. Trött kille!!
Tack för en underbar dag bruden!❀

Köpte blodpulver till Q igĂ„r ocksĂ„, dĂ„ han Ă€r bra pĂ„ att matvĂ€gra och jag gĂ€rna vill att han ska ha bĂ€ttre aptit. Verkar funka! Hittills har han slickat skĂ„len efter varje mĂ„ltid👍

Idag Ă„kte Q och jag till klubben för lite agilitytrĂ€ning! Idag var kĂ€nslan betydligt bĂ€ttre och log stort efter passet! KontaktfĂ€lten Ă€r nog ingen omöjlighet trots allt! 😃👍

Dags att Àta och byta om, nu Àr de min tur att trÀna!

20140506-132312.jpg

Kommentera

