Träning

Efter jobbet igår bar det av till hertsö ridhus för lydnadsträning med ett helt gäng brudar! Superkul var det! 😃👍mer sådant!

Idag efter jobbet for vi på 1 års kalas för att sedan fara till hertsö ridhus igen. Denna gång för agilityträning. Jag vet att jag sagt att vi inte ska träna nå mer agility i det där jävla ridhuset men tyvärr kan jag inte hålla mej borta längre! Agilitytarmen skriker efter träning!😄dåligt, jag vet. Men funkar bra så länge jag stoppar han i bilen mellan gångerna… Ops!
Iallafall gick träningen superbra! Stört kul var det! Qid river så himla lätt om jag bara viftar ett finger fel (😉) så där har matte en hel del att träna på! Men han känns otroligt fin och följsam så ah, känns grymt!

Sen förlorade han gungan oskulden kvällen till ära. Haha avslöjad. Har skjutit upp det då jag själv är rädd för hindret… Gick sådär. Men nog ska vi få ordning på den! Superhönsig är bara förnamnet på just gungan men är så sjukt rädd för skador så det finns inte. Men efter han kopplade på hjärnan och insåg att grejen faktiskt rörde sej kändes de bra, detta fixar vi😉

Superkul träning var det! Coachade Madde och cera och hon coachade mej. Himla kul att det syns så stor skillnad på Madde och cera! Man ser verkligen framstegen! Superkul😃😃kul att ha någon att bolla idéer med

Denna säsong kommer bli awesome!!😃😃

En reaktion på ”Träning

  1. Du å Q är så himla Duktiga! allt flyter på super fint:D är så sjukt tacksam för din hjälp! själv känner jag mig som en virrhöna på plan😄

Kommentera

