Hey!

Igår körde Madde och jag lydnad i inomhuslokalen. Gick sådär, både bra och dåligt!
Är superglad att vi faktiskt kommit så långt i apporteringen som vi gjort, jag som trodde de var omöjligt med tanke på att jag har en liten egoist till hund😄
Nä men den biten kändes bra!

Platsliggning – gick sämst! Har höjt kraven på ett sätt, sänkt på ett annat. Men de var för mycket störning för att det skulle på (sjuuuukt mkt folk i rally gruppen som oxå tränade)
Blir less att jag ens testade… Men man måste prova för att veta.

Fotgåendet kändes sådär! Bättre än sist men vill ha ännu mer energi, ännu mer attityd, ännu mer Qid helt enkelt. Vi får jobba vidare på de!

Men är överlag nöjd över lilla Q, mammas hjärta❤
Var superkul att få träffa Madde och hennes gäng igen! Som vi saknat dom!!

Nu på söndag väntas agilitytävling i skellefteå! Ser fram emot det jätte mycket! Har inte kört agility på jättelänge så förväntar mej inte så mycket. Men kommer bli kalas kul😃

Sen har jag bestämt mej för att starta bruks i år! Nu har jag skrivit de här så nu måste jag verkligen hålla det!!
Är feg för grenar jag aldrig tävlat i men någon gång måste vara den första😉dags att börja kolla på lydnadsmomenten i brukset känner jag!

Så, en update om allt och inget! Ha det gott alla dom fortfarande kikar in här trots dålig uppdatering😞😄

20140124-092645.jpg

2 reaktioner på ”Hey!

  1. Apporteringen var svin snygg!:D sen så kommer attityden tillbaka i ff, ibland har man lite svackor bara:) Super roligt att fåå träna med er igen:D

Kommentera

