Update

Mobilen har gått sönder, fick låna en av Markus gamla och nu äntligen har jag fixat så de går att blogga med den! På tiden!

Gode dött på denna blogg. Uppdaterar min andra, ”icke hund” blogg oftare. Ska dock försöka blogga här oftare också!

Vi har ju debuterat i agility nu som alla vet! Vi tävlade både i Luleå och i Boden. Filmer kommer läggas upp här så småningom! Har blivit 4/4 diskade lopp men Gud vad nöjd jag är över honom!!!! Vi har en del att jobba på när de gäller tävlingsmiljön (….) MEN när vi väl kör.. Så jävla nöjd!! All stress försvinner med en gång och han är cool lugn och koncentrerad!

Är sjukt nöjd över alla loppen och jag har bara mej själv att skylla! Herr Q går som en klocka. Gäller bara för mej att lära mej styra. De är ju inte precis som med Hugo där man hinner tänka när man springer… Men bara jag lär mej och vi hittar varandra -då!!😀

Men pågående process -självklart! Vi är bara i början av vår utveckling och resa. Välkomnar vår framtid med öppna armar. Kommer bli grymt😀

3 reaktioner på ”Update

Kommentera

