Debuten närmar sej

I helgen sker debuten i agilitysammanhang med herr Q.
Vi kommer bara starta i hoppklassen då vi inte har ett fungerande kontaktfält ännu. Har sagt tidigare att jag inte kommer starta detta år. Jag har ändrat mej. Kommer starta både i luleå och boden. Alltså blir det fyra starter detta år.

Snacka om nervös jag är!! Helt sinnessjukt! Med hugo var jag lugn. Jag visste att han kunde detta, att han var säker. Han räddade situationen då matte klantade till sej. Med qid är allt annorlunda! Men trots att jag är sjuuukt nervös så kommer de bli så grymt roligt!!😀 har varit borta från tävlingsmiljön allt för länge och har saknat det nå otroligt.

Har inga förväntningar alls. Vi går in för att få hans debut till något positivt. Något roligt. Spelar ingen roll hur det går.

Tränat agility i söndags och nu imorse. Blir mest troligt onsdag, torsdag och fredag förmiddag också. Borde slänga in en vilodag på fredag men är för nervös. Han kan inte däcket ännu.. haha😉

Håll tummarna för oss😀

Kommentera

