Vallning i mitt hjärta

Vallat både lördag och söndag uppe hos monika. En riktig helg i fårens tecken med andra ord!😀

Först var jag nervös, som alltid. Men efter en stund släppte de när jag insåg att Qiddan inte ”exploderade” en enda gång i fållan! Gick så sjuuukt bra i fållan så de finns inte! Har aldrig haft den känslan förrut och aldrig litat på qiddan så mycket som då!😀

På söndagen blev de både fållan och även på ängen. Kan inte säga vad vi tränade för de vet jag knappt själv. Men någon gång ska man vara grön i något😉

Första gången lös ever. Jag var verkligen sämst men qiddan var grym!😀 Jag lär mej väl, tids nog..

Sjuukt kul helg med allt bc folk😀 Hade velat göra om de nästa helg igen. Fredrika och jag bestämde oss efter helgen att nästa år ska vi banne mej fixa vp, så är det bara!😀 man ska sikta högt, eller hur?

image

Stort tack till monika och julia för all hjälp! Det släppte verkligen för oss i helgen och de var grymt coolt att se framstegen så tydligt!

image

Qiddan och bolt hittade varandra i helgen. Små skitarna😉

Blir att valla både torsdag och måndag nästa vecka. Så kul! Sen nätmar sej svaks ungdomsläger med stormsteg…. nervöst – ja men nånting…😉

Nu har qiddan vilat två dagar. Välbehövligt. Han behövde verkligen de. Men kliar i fingrarna på matte.. vill träna hund nuuuu!

Ha de bra alla!

Kommentera

