På g

Söndag-agility
Måndag-agility
Tisdag-vila
Onsdag-agility

Börjar se ett mönster….😉 kan agility suget vara påväg åter?

😀 lycklig lycklig jenny som har fått världens bästa vovve. Idag körde han ett 12 pinnars slalom gör första gg och allt!! Wihoo!

Tror tom att vårt problem med att ligga still tyst och stilla medan andra kör kan gå att lösa. Idag låg han lös och bara tittade på dom sista gångerna. Mycket mycket mer att jobba på men skam den som ger sej. Det ska gå!!

Har fått nys om en vallkurs jag vill gå. Oturligt nog så har jag fått schemat på nya jobbet och kmr jobba hela den helgen…. men ska kolla om det går att lösa på något sätt… det måste gå. Jag vill verkligen gå den kursen!

Sen spanar jag efter en agilitykurs också. Så har någon några tips, säg till😉

Är kurs sugen. Märks det?😉

Bio ikv med två favoriter. Baksmällan väntar!
Killen är i stockholm så får sova själv idag. Jättejobbigt..😦 men qiddan får nog sova i sängen och bli mitt kramoffer denna natt ist😉

Ha det bra

image

image

En reaktion på ”På g

Kommentera

