Spårskogen

Börjar 12 idag. Så bad killen kämpa för att väcka mej tidigt för att kunna njuta av dagen. För trots att jag brukar ha 5 alarm så brukar det vara ett problem. En gång kvällsmänniska, alltid en sådan. Dessvärre😉

Han lyckades iallafall väcka mej! Just nu är qiddan och jag i skogen och väntar på att spåret ska få lägga sej ordentligt.
Är ett spår på 550 m med en del svårigheter. Spännande spännande!!😀

Sjukt fint väder så efter att vi gått en runda har vi nu sattit oss till ro för att bara njuta av lugnet. Eller vilket lugn egentligen? Qid sprang precis in med en pinne i min skalle så antar jag ljuger om jag säger lugnet😉 haha

image

image

image

Kommentera

