Glad matte!

Tror ni jag har rn grym hund eller vad??😀😀

Lyckorus i hela kroppen igår!
Jag, madde och elin for på kvällen till storheden för att lägga spår. Har aldrig gått hårda spår med qid så ärligt var jag lite nervös😉
Sen är det ju en evighet sedan vi spårade sist så ja, hade ingen aning hur de skulle gå.

Men tror ni jag hade behövt oroa mej? Knappast!! Han var grym! Vi la två spår var till hundarna och qid tog båda as fint!😀 superhund!!

Qid älskar att spåra och tar jag inte vara på hans kapacitet vore det en skam. Fan vad vi ska spåra i år! Så är det bara😀

Och till nå helt annat, i helgen har vi en bonushund. Cissis sheltie zapp bor hos oss. Qid klagar då inte😉

image

Nu ska vi iväg och träna med madde. Bra start på lördagsmorgonen så säg!

Ha det bäst

Kommentera

