Fredag fredag

Ingen sovmorgon denna fredag inte! Upp med tuppen för 2timmars träning i inomhuslokalen med en del av bästa gänget! Jättehärligt att ha möjlighet att dra igång dagen på bästa sätt. Älskar att vi har tillgång till inomhuslokal😀 Träningen gick bra. Jobbade med bakåtmash (hur stavas det…?) haka i backen, hopp över hinder och även lite slalomträning. Nu jävlar ska vi köra järnet så han kan slalom innan kurser sätter igång! Träningen bjöd på en del annat förutom hundträning denna gång. Blev även handstående, rörlighetstest och massa flams. Men sådant behövs också.😉 Toppen start på denna fredag. Ha det bra allihopa

image

image

2 reaktioner på ”Fredag fredag

  1. Svin bra start!! Mer av sån här träning behövs tycker jag;-) bäst av allt gick ju alla guldstjärnor bra idag;-) (även Grimm) haha

  2. Haha jag bildgooglade nyss ”Elin Qvick” och hamnade på din blogg. Kul att jag aldrig nånsin varit inne på den förr…😛
    Imorrn är det jag som tar med mej kameran och dokumenterar litegrann på cirkeln. Har insett att jag typ inte äger en enda bild från hundträning efter snart nio år som aktiv hundägare… Ska fan bli lite ändring på det!

Kommentera

