Helloo

Ja vad ska man säga om gårdagens träning?

Fyfan så mkt vi har att jobba med när de gäller passiviteten!! Han har aldrig varit så som han var igår. Shit. Hur ska jag få iordning på detta är frågan…? Känns omöjligt om jag ska vara ärlig

Nästa gg måste jag komma ihåg att ta med bur så vi kan köra burlekar. För en repris av igår vill jag inte ha. Det är vid sådana tillfällen jag känner mej som en värdelös hundägare. Men antar de behövs dalar vad de gäller hundträning också…

Allt var inte åt helvette. Dom få gångerna han var lugn och koncentrerad kunde vi köra. Blev lite haka i backe (som han fattat!! Woopwop) fotpos, lite slalom och nå hopp. Han är duktig min lilla skit. Ibland..😉

Mer sådan träning i lokalen hoppas vi på! Gud så nyttigt!

Såhär söt var qid precis nyss. Tog en pn då jag är så sjukt trött och fest väntar ikväll så vill ha ork. Qid tyckte jag var tråkig och smög väldigt försiktigt upp i sängen (där han inte får vara) och mös ner bredvid mig och la tassen på mej. HUR söt???? Kunde inte bli arg för att han var i sängen när han var så söt. Han brukar aldrig vilja mysa så måste passa på när de väl händer!

image

Kommentera

