En helg i skogen

Helgen har varit toppen! Fredag kunde inte slutat bättre. Jag är så jääävla lycklig nu så finns inga ord😀

Lördagen började med massa mys för att sedan åka mot björx. Träff med studiecirkeln väntade. Vilket toppengäng vi är och vilka grymma hundar vi har! Riktigt trevligt sätt att börja lördagen på!😀

Direkt efter de for jag och qiddan vidare till överkalix där vi tillbringade resten av helgen imatildas stuga. Så mysigt ställe så de finns inte. Stugor mitt ute i skogen, mitt i ingenstans. Qiddans paradis helt klart. Blev gomiddagar, massa prat i stugan med endast levande ljus som ljuskälla, eldning i skogen och annat mys. Bra helg! Är så glad att matildas familj välkomnar mej och qid med öppna armar.🙂

Qid har mått på topp. Ut när han själv vill med skogen att ströva fritt i. Han vaknade redan vid sju för att fånga dagen utan matte. Till sällskap hade han två jakthundar och övriga ur Matildas familj.

Riktigt trött hund då vi väl anlände till luleå igen! Älskade guldklimp. Han njuter verkligen där borta. Jag med för den delen! Blev helt fashinerad. På lördags kvällen vågade jag tom gå helt själv med qiddan i skogen. Kollade upp. Sjuuukt fin stjärnhimmel alltså! Hemma i Luleå ser man den inte lika ofta😉

Mycket svammel denna gång men kortfattat – de bor en skogsmulle i både mej och qid! Som vi njutit!😀
Så skönt att slippa staden och all stress

image

Kommentera

